سری اول اس ام اس

<?php bloginfo('name'); ?> <?php if ( is_single() ) { ?> » Blog Archive <?php } ?> <?php wp_title(); ?> وبلاگ تفریحی
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
طراحی قالب
آرشیو

قالب بلاگفا

Ù?Ø?ي Ù?Ù?Ø?Ù?Ú?Ø?Ù? | Ø?Ø?Ø?Ú?تØ?يÙ? Ù?Ø?Ø?Ø? Ù?Ø?Ù?Ø?تØ?Ø?Ù? Ø?يØ?Ø?Ù?

قالب بلاگفا

سری اول اس ام اس

------------------------------------------------------------

دیشب وسط درس خوندن یکی از جزوه ها پاشد رفت !

گفت زر نزن بابا تو بخون نیستی :|

--------------------------------------------

میدونید چرا پنگوئن ها بیسوادن ؟

چون همش برف میاد مدرسه هاشون تعطیله

اگه سوال دیگه ای داشتید در خدمتم

---------------------------------------------

دیشب ماشین دختره خراب شده بود

در یک حرکت خیرخواهانه با دوستام رفتیم هلش بدیم

روشنش که نکرد هیچ ،

تازه چرخ ماشینم انداخت تو جوب ، بعدش پیاده شده

طلبکارانه میگه شما کج هل دادید

-------------------------------------------

” ● ” این نقطه ضعف منه

خودم گفتم ها مردونه سواستفاده نکنید :D

-----------------------------------------------------

چه حکایت جالبیه بچه که بودیم بزرگا ازدواج میکردن

حالا هم که بزرگ شدیم کوچیک ترا ازدواج میکنن …

--------------------------------------------------------------

“حالا چی بپوشیمِ” دخترا

با “حالا چی بخوریمِ” پسرا رقابت میکنه

--------------------------------------------------

یه مخاطب خاص داشتم میگفت هفته ای یه دونه خواستگار دارم

بعد از 5 سال دیدمش هنو مجرده

--------------------------------------------

از عجايب خونواده اينه كه معدشون حيف نيست

اون غذايي كه يه ماه تو يخچال مونده

و انواع اقسام خوردني ها روش ريخته حيفه

تازه باباي من اعتقاد داره روش آبليمو بريزي هيچيت نميشه!

----------------------------------------------------------------------------

به بچه خواهرم 500 تومن دادم میگم برو هرچی میخوای بخر

پولُ گرفته یه هزار تومنی گذاشته روش بهم پس داده

میگه: اینُ بگیر فقط سریع از جلو چشمام گمشو!

---------------------------------------------------------------

دیروز کودک درونم را در کوچه باغ خاطرات رها کردم.

اس ام اس داده من جاده چالوسم نگران نباش!

خو نامرد میخوای بری خبرکن منم بیام بات!

---------------------------------------------------

فقط یه ایرانی میتونه یه جمله با 19فعل بسازه …

داشتم

میرفتم

دیدم

گرفت

نشست

گفتم

بذار

بپرسم

ببینم

میاد

نمیاد

دیدم

میگه

نمیخوام

بیام

بذار

برم

بگیرم

بخوابم …

هنر نزد ایرانیان است و بس

------------------------------------

یکی از فانتزیام اینه که دلم میخواد یه روز ساعت 4 صب

زنگ بزنم ب مخاطب خاصم از خواب بیدارش کنم

بعد بهش بگم من جلو درتونم بیا میخوام ببینمت!

بعداونم با چشمای خوابالو بیاد پایین و بشینه تو ماشین

بعد من بهش بگم تو بخواب من نگات کنم!

بعد اون بخوابه و منم گازشوبگیرم برم شمال

ساعت 7صب برسیم لب دریا…

بعد من درای ماشینو بازکنمو خودمم 4زانو بشینم رو کاپوت ماشین

و اونم با صدای آب بیدارشه!

بعد از ذوقش جیغ بزنه و همون جاسکته قلبی کنه و بمیره.

بعد من باگیتارم این آهنگو بزنم وبخونم:

دریااااااااااا اولین عشقه مرااا بردددددی

دریااااااا….. :|

-------------------------

رفتم دندونپزشکی

دکتر داشت دندونای یه خانوم معاینه می کرد گفت

باید عکس بگیرم تا مشخص شه دندونتون چشه

خانومه گفت : می شه فردا بیام عکس بگیرید

دکتره گفت : چرا فردا ؟

خانومه گفت : باید اول برم آرایشگاه ، الان آمادگیشو ندارم عکس بگیرم :|

--------------------------------------------------------------------------------------

خارجکی یعنی چه؟

دختری است که با جکی جان نسبت خواهری دارد

-----------------------------------------------------------------

تا سریع بعدی بدروووووووووووود

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






اداممه مطلب: تفریحی , اس ام اس , ,
سبحان
پنج شنبه 10 دی 1394
ادامه مطلب دنبال کن

قالب بلاگفا

دیگر صفحات:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • قالب بلاگفا

    قالب بلاگفا

    امکانات

    RSS

    کد هدایت به بالا

    ورود اعضا:

    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    خبرنامه وب سایت: